Klacht doorgeven

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of over een bedrijf dat in opdracht van ons werkt. We horen dat graag van u. Dit zien wij als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Zodat we u in de toekomst beter kunnen helpen.

Onze klachtenprocedure

U kunt uw klacht eerst bespreken met de medewerker die uw vraag of melding behandelde. Zo kan hij of zij direct op het probleem reageren en samen met u naar een oplossing zoeken. Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een officiële klacht bij ons in.

Naar het klachtenformulier

U heeft een klacht ingediend. Hoe gaat het dan verder?

 Onze klachtenprocedure verder uitgelegd

Meer weten?

Van klacht tot geschil

Soms lukt het niet een vergissing recht te zetten of kunt u zich niet vinden in de door ons voorgestelde oplossing. Dan groeit een klacht uit tot een geschil.

Geschillencommissie
Klacht over woningtoewijzing

Vindt u dat dat u recht had op een sociale huurwoning, maar heeft u de woning niet gekregen? Dan kunt u de Klachtencommissie Woonruimteverdeling van uw woonplaats inschakelen.

Info op Woonbond.nl
Bent u tevreden?

Wij zetten ons graag voor u in en zijn pas tevreden als u dat bent. Het is natuurlijk altijd leuk om te horen dat dat zo is.

Compliment geven