Contact 

Direct zelf regelen

Veel zaken kunt u zelf online regelen:

 

Heeft u een vraag?
Bekijk de 'Veelgestelde vragen'.
Staat uw vraag er niet tussen, maak dan gebruik van het zoekveld.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik met een urgentie op alle woningen reageren?
    Als u door grote sociale en/of medische problemen zeer dringend andere woonruimte nodig heeft, kunt u een voorrangsverklaring aanvragen. Met deze voorrangsverklaring gaat u bij het reageren op vrijkomende woningen voor op kandidaten zonder voorrangsverklaring. Meer informatie over het aanvragen van urgentie kunt u opvragen bij de afdeling Woonservice van Vestia via telefoonnummer 088 124 24 24 of via woonservice@vestia.nl.
  • Ik ben op zoek naar een huurwoning. Hoe kan ik me inschrijven?
    U kunt zich via de website van het woonnet van uw regio inschrijven als woningzoekende, klik hier voor meer informatie. U vraagt een woonpas aan en krijgt direct per mail uw gebruikersnaam en wachtwoord toegezonden. Met deze gegevens kunt u inloggen op de website en reageren op woningen. Als u hulp wilt bij uw inschrijving, dan kunt u zich bij een van de woningcorporaties laten informeren.
  • Zijn er mogelijkheden om aan een huurwoning te komen buiten het woonpassysteem om?

    Vestia biedt ook huurwoningen aan, die niet verhuurd worden via het woonpassysteem. Deze zogenaamde vrije sector woningen hebben een wat hogere huurprijs. Voor vrije sector huurwoningen heeft u geen woonpas nodig. Wel geldt er vaak een minimum inkomen. Het aanbod van vrije sector huurwoningen vindt u op deze website onder ‘Te Huur’.

    Er zijn ook woningen te huur die niet tot een woningcorporatie behoren. Deze woningen worden verhuurd door particuliere verhuurders en makelaars.

  • Hoe kom ik aan een huurwoning in de vrije sector?

    Het aanbod van vrije sector huurwoningen vindt u op deze website onder het kopje 'Te Huur'. Voor een vrije sectorwoning geldt vaak een minimum inkomen.

  • Ik heb overlast van mijn buren. Wat kan ik doen?
    Het beste is om eerst zelf het gesprek aan te gaan met uw buren. Komt u er niet uit, neem dan contact met ons op telefonisch, schriftelijk of via de website. Voor onze contactgegevens klikt u hier.  De medewerkers kunnen u adviseren, waar mogelijk bemiddelen en u eventueel in contact brengen met een buurtbemiddelingsbureau. Wilt u direct een melding doen: klik hier.
    Bij ernstige acute overlast waarbij sprake is van agressie en ernstige geluidsoverlast kunt u het best direct contact opnemen met de politie, bereikbaar op telefoonnummer 0900-8844.

Telefoonnummers

Klant Contact Center:
088 124 24 24
(voor spoed ook buiten openingstijden bereikbaar)

Overige telefoonnummers
VvE-beheer: 088 124 22 22
Verkoop: 088 124 33 33
Bedrijfshuisvesting: 088 124 30 00
Persvoorlichting: 088 124 22 11

Contact

Bel mij terug

* Deze velden zijn verplicht

Stuur een e-mail

* Deze velden zijn verplicht

Postadres

Vestia
Postbus 29013
3001 GA ROTTERDAM